1. Cum comand?
Adaugi produsul dorit în coș, completezi formularul cu datele necesare și finalizezi plata.
2. Cum plătesc?
Plata se face online, în siguranță, cu cardul bancar, prin procesatorul de plăți Stripe.
3. Care este durata unui filmuleț?
Durata depinde de textul și informațiile furnizate, însă în medie un filmuleț are între 1 și 2 minute.
4. Vă pot contacta pentru un proiect mai elaborat?
Da. Pentru proiecte speciale (campanii, mesaje pentru firme, evenimente) ne poți contacta și îți facem o ofertă personalizată.
5. Se poate face retur?
Nu. Acesta este un produs digital personalizat, creat de echipa noastră special pentru dumneavoastră.
Fiind un serviciu de creație video, nu se pot face rambursări.
6. Cum se face livrarea?
Mesajul video este livrat pe adresa de e-mail specificată la comandă sau, la cerere, îl putem trimite
și pe WhatsApp, “de la Moș Crăciun”.
7. Vreau să fac pentru 2 copii, unul fată și unul băiat. Ce fac?
Achiziționați 2 pachete separate de mesaj video.
Mesajele vor fi generate în același stil, dar personalizate pentru fiecare copil în parte.
Te rugăm să specifici clar acest lucru la achiziția celui de-al doilea pachet, în mesajul către noi.
8. În cât timp primesc video-ul?
De obicei livrăm în 24–48 de ore, în funcție de volumul comenzilor.
În perioadele aglomerate (1–24 decembrie), timpul poate crește ușor.
9. Pot modifica textul după plasarea comenzii?
Da, poți solicita modificări în maxim 1–2 ore după finalizarea comenzii.
După începerea procesării video, modificările nu mai sunt posibile.
10. Cum știu în ce stadiu este comanda mea?
Primești e-mail de confirmare după comandă.
Pentru detalii suplimentare, ne poți contacta prin e-mail sau WhatsApp și îți oferim un update rapid.
11. În ce format primesc video-ul?
Videoclipul este livrat în format MP4, compatibil cu telefoane, tablete, laptopuri și Smart TV.
12. Pot descărca videoclipul de mai multe ori?
Da. Linkul de descărcare rămâne activ și îl poți folosi ori de câte ori ai nevoie.
13. Ce se întâmplă dacă am introdus greșit adresa de e-mail?
Nicio problemă. Ne contactezi și îți retrimitem videoclipul la adresa corectă, după o scurtă verificare a comenzii.
14. Este mesajul 100% personalizat?
Da. Mesajele sunt personalizate în funcție de informațiile și textul pe care ni le trimiți la plasarea comenzii.
15. Primesc confirmare după ce efectuez plata?
Da. Imediat ce plata este procesată, primești un e-mail de confirmare a comenzii.
16. Pot primi factura pe firmă?
Da. Introdu datele fiscale în formularul de comandă și îți emitem factura pe firmă.